پزشک دهکده

فروش سریال پزشک دهکده (دکتر کویین)

پزشک دهکده

فروش سریال پزشک دهکده (دکتر کویین)

آخرین حضور جین سیمور در پزشک دهکده


پس از پایان مجموعه تلویزیونی پزشک دهکده، در سال های 1999 و 2001 میلادی 2 فیلم سینمایی 90 دقیقه ای از این مجموعه ساخته شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. در فیلم سینمایی «احساس درون»، آخرین حضور دکتر کوئین که در سال 2001 به نمایش درآمد، 9 سال پس از ورود او به کلرادو اسپرینگز به تصویر کشیده شده بود. در این فیلم که در کانادا فیلمبرداری شده است جین سیمور علاوه بر این که همچون مجموعه تلویزیونی پزشک دهکده ایفای نقش دکتر مایک را به عهده داشته است، مجری طرح فیلم نیز بوده است. با وجود این که در سال 2001 میلادی بسیاری از بازیگران و عوامل ساخت این مجموعه آمادگی خود را برای مشارکت در ساخت ادامه داستان و یا یک مجموعه تلویزیونی جدید اعلام کردند، شبکه تلویزیونی CBS درخواست آنها را نپذیرفت. پزشک دهکده علاوه بر این که در جذب مخاطبان موفق بوده است، توانسته است با مورد توجه قرار دادن مفاهیم اخلاقی و ارزش هایی فراتر از مسائل روزمره بسیاری از منتقدان مجموعه های تلویزیونی را نیز با خود همراه سازد. اگرچه اغلب داستان ها و حوادث این مجموعه ساختگی هستند، اما برخی شخصیت ها و اتفاقات آن حقیقی هستند.
یکی از مشکلاتی که عوامل ساخت این مجموعه با آن مواجه شدند این بود که جولاندو ایفاگر نقش سالی در اواخر سری پنجم سریال با اعلام نارضایتی از شخصیت پردازی سالی تصمیم گرفت همکاری خود را با این مجموعه قطع کند. تب سالیوان طراح اصلی داستان نیز فیلمنامه را طوری تنظیم کرد که سالی در قسمت آخر سری پنجم از صخره ای سقوط کند. ماندن و یا نماندن او پس از این حادثه به بازگشت یا عدم بازگشت او در سری ششم موکول شد. اگرچه تصمیم گرفته شد جان اشنایدر در نقش دوست صمیمی سالی جای خالی او را در داستان پر کند، اما در نهایت باتوجه به درخواست طرفداران این مجموعه، سالی تصمیم گرفت همکاری خود را همچنان ادامه دهد. علی رغم این که بسیاری از شبکه های تلویزیونی مانند هالمارک و لایف تایم خواستار در اختیار داشتن حق تولید این سریال و ادامه ساخت آن بودند، شبکه CBS از فروش آن خودداری کرد. اما در سال 2003 شبکه تلویزیونی AE موفق شد حق پخش DVD این مجموعه را به دست آورد و 6 سری این مجموعه تلویزیونی و همچنین 2 فیلم نهایی ساخته شده براساس این داستان را روی دی وی دی تکثیر و به بازار عرضه کند.
یکی از دیگر مشکلاتی که عوامل ساخت فیلم را به دردسر انداخت، این بود که اریکا فرورس بازیگر نقش کالین بنا به درخواست پسرش اعلام کرد که اگر دستمزدش افزایش نیابد، همکاری خود را پایان خواهد داد. بنابراین جسیکا موبن ایفای نقش کالین را به جای او به عهده گرفت و با این که این موضوع مورد اعتراض شمار زیادی از مخاطبان قرار گرفت، اما پس از مدتی، جسیکا توانست بخوبی از عهده این کار برآید و به این ترتیب، رضایت مخاطبان را به دست آورد.


فروش سریال دکتر کویین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد