پزشک دهکده

فروش سریال پزشک دهکده (دکتر کویین)

پزشک دهکده

فروش سریال پزشک دهکده (دکتر کویین)

بهترین مادر تلویزیون - پزشک دهکده (جین سیمور)


یکی از مهم ترین علل موفقیت مجموعه تلویزیونی پزشک دهکده بازی بسیار خوب جین سیمور در نقش دکتر مایک است. او فردی محکم و بااراده است که ارزش بسیار زیادی برای خانواده و استحکام زندگی خانوادگی اش قائل است و به همین دلیل توانسته بخوبی از عهده ایفای نقش مادری دلسوز و فداکار در این مجموعه تلویزیونی برآمده و لقب مادر مهربان تلویزیون را از آن خود کند. بسیاری از مخاطبان بر این باورند که دکتر مایک در پزشک دهکده نزدیک ترین نقش به عنوان یک مادر واقعی است. او علاوه بر این که به زندگی حرفه ای اش عشق می ورزد، به زندگی شخصی و همچنین نقشی که به عنوان همسر و مادر در زندگی به عهده دارد، اهمیت می دهد و همواره در تلاش است تا هر طور شده رضایت همسر و فرزندانش را به دست آورد.
جین سیمور در سال 1993 با حضور در سریال پزشک دهکده به تلویزیون آمد و با بازی در این مجموعه به چهره ای شناخته شده در عرصه های جهانی مبدل شد. او از معدود هنرپیشه هایی است که به رغم بالابودن سنش همچنان می تواند نقش خود را بخوبی ایفا کند. جین سیمور زنی خونگرم، مهربان و پرکار است. پدرش، جان فرانک برگ، یک پزشک انگلیسی بود و مادرش متیه فرانکن برگ که در جنگ جهانی دوم بدون دارو و به کمک تجربیاتی که در زندگی به دست آورده بود، زندانیان بیمار را مداوا می کرد. پدر جین در سال 1990 و مادرش در اکتبر سال 2007 میلادی از دنیا رفت. نام اصلی او جویس پنه لوپه ویلهمینا فرانکن برگ است. اما او از 17 سالگی و با ورود به عالم هنر نامش را به جین سیمور تغییر داد.
این هنرپیشه محبوب، فعالیت حرفه ای خود را از سال 1969 با فیلم «اوه چه جنگ عاشقانه ای» آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی با کارگردان همان فیلم مایکل اتنبورو ازدواج کرد. نخستین فیلم جین سیمور که مورد توجه عرصه های هنری بین المللی قرار گرفت، فیلم زندگی کن و بمیر از مجموعه فیلم های جیمز باند بود. او اوایل ساخت مجموعه تلویزیونی پزشک دهکده با جیمز کیچ همسر فعلی خود آشنا شد و با او ازدواج کرد. او 4 فرزند و 2 فرزندخوانده دارد و همیشه تلاش کرده است علاوه بر حضور در عرصه هنر به زندگی خانوادگی اش نیز رسیدگی کند. او از زنان فعالی است که در امور خیریه نیز مشارکت دارد. جین سیمور سال 1999 موفق به دریافت لقب OBE از ملکه انگلستان شد. او در سال های فعالیت جوایز بی شماری را از آن خود ساخته است که از آن جمله می توان به دریافت جایزه بهترین هنرپیشه زن گلدن گلوب سال 1981 به خاطر فیلم شرق ارن، جایزه بهترین هنرپیشه زن نقش مکمل در سال 1988 به خاطر حضور در فیلم اوناسیس، ثروتمندترین مرد دنیا و همچنین دریافت جایزه بهترین هنرپیشه زن تلویزیون در سال 1996 به خاطر نقش دکتر مایک در مجموعه تلویزیونی پزشک دهکده اشاره کرد. جالب است بدانید، رنگ چشمان جین سیمور باهم متفاوت است. یکی از چشمان او قهوه ای و چشم دیگرش سبز است.

آخرین فیلم جین سیمور، راننده کور نام دارد که ساخت آن، سال 2007 به پایان رسید. جین سیمور عاشق خانواده ای پرجمعیت است و به همین دلیل، همیشه همراه 4 فرزند و 2 فرزند خوانده اش است. ایفای نقش دکتر مایک، زندگی خانوادگی او را بشدت تحت تاثیر قرار داده است. به عبارت دیگر او خودش هم باور کرده است که باید فداکار و مهربان باشد و به همین علت همواره در تلاش است که حتی در زندگی شخصی اش از این شخصیت محبوب و دوست داشتنی الگو بگیرد. او مادر بودن را با اهمیت تر از هر شغل دیگر می داند و معتقد است، همان اندازه که مسوولیت مادری ترس و نگرانی به همراه دارد، به همان اندازه نیز لطف خداوندی تلقی می شود.


دکتر کویین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد